Dodaj produkty podając kody
Comarch DMS – rewolucja w obiegu
W każdej firmie istnieje swoisty, charakterystyczny dla danej organizacji obieg dokumentów. Począwszy od faktur, dokumentów magazynowych aż po umowy i rozliczanie projektów. Każdy z tych dokumentów powinien trafić do odpowiedniego działu a następnie w zaplanowanym czasie zostać przekazany dalej. W większości przedsiębiorstw taki obieg wykonywany jest ręcznie. Generuje to duże koszty spowodowane drukowaniem papierowej dokumentacji oraz czasu potrzebnego na przekazanie dokumentu miedzy jednym działem a drugim.
Producent Comarch stworzył narzędzie, które w pełni automatyzuje obieg dokumentów. Comarch DMS pozwala na zbudowanie w prosty sposób dowolnej ścieżki obiegu od najprostszych takich jak rejestrowanie faktur zakupu po bardziej zaawansowane związane np. z realizacja konkretnej umowy. Na każdym etapie jesteśmy w stanie zweryfikować w jakim dziale znajduje się dany dokument lub czyjej akceptacji brakuje. Każdy użytkownik otrzymuje powiadomienie o otrzymanym dokumencie oraz jego priorytecie. Comarch DMS jest w pełni zintegrowany z rozwiązaniem Comarch OCR. Daje to możliwość bezpośredniego przeniesienia dokumentu do programu Comarch ERP Optima za pomocą skanera bez konieczności ręcznego wprowadzania dokumentu do programu.