Dodaj produkty podając kody
Wersja stacjonarna czy online ( w chmurze COMARCH )
Comarch ERP Optima to dwie możliwości korzystania z programu w wersji online tzw. chmurze Comarch lub stacjonarnie
W wersji online Klient za stałą miesięczną opłatą abonamentową otrzymuje dostęp do oprogramowania COMARCH ERP OPTIMA.
To możliwość zarządzania firmą z dowolnego miejsca o dowolnej porze i z dowolnego urządzenia.
Bez potrzeby instalacji i inwestowania w własny sprzęt, . Po prostu logujemy się na serwery COMARCH i pracujemy na programie.
Program jest zawsze w najnowszej wersji i zawsze zgodny z aktualnymi przepisami prawa. Wszelkie aktualizacje, kopie zapasowe, dbanie o najwyższy poziom bezpieczeństwa Państwa danych, wykonuje ( w ramach abonamentu tj. bez żadnych dodatkowych kosztów ) wysoko wykfalifikowany personel techniczny firmy COMARCH.
W wersji stacjonarnej Klient płaci jednorazowo za zakup oprogramowania na własność. Licencje można zainstalować na własnym sprzęcie. W przypadku mniejszych instalacji wystarczy zwykły laptop lub komputer w przypadku większych instalacji ( od 5 użytkowników ) zalecany jest serwer.
Model stacjonarny z pewnością sprawdzi się u Klientów, którzy planują integrację COMARCH ERP OPTIMA z innymi używanymi programami ( np. platformy e-commerce, baselinker, SellIntegro, CRM, usługami webservice, API, ... )
Można również połączyć zalety modelu stacjonarnego i pracy w chmurze.
Coraz częściej wybieraną opcją ze względu na dostępność, bezpieczeństwo i niezawodność jest instalowanie własnych licencji na wynajętym serwerze w profesjonalnym Data Center.
Jeżeli nie są Państwo zdecydowani, która opcja będzie najlepsza lub chcieliby poznać więcej szczegółów np.: na temat dedykowanego sprzętu dla oprogramowania COMARCH lub usług hostingowych ( wynajęcie serwera ) to zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi specjaliści doradzą i pomogą Państwu w doborze odpowiedniego rozwiązania.