Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

Jak obliczyć liczbę potrzebnych licencji w Twojej firmie?

 


Jak obliczyć liczbę potrzebnych licencji w Twojej firmie?

 

W pierwszej kolejności należy policzyć ile osób jednocześnie będzie pracować w programie.

Jeżeli będzie to jedna osoba potrzebujemy jednego modułu dostępowego Kasa/Bank, jeżeli będą to dwie osoby potrzebujemy dwóch modułów dostępowych Kasa/Bank, jeżeli będą to trzy osoby potrzebujemy trzech modułów dostępowych Kasa/Bank itd.

Moduł Kasa/Bank jest traktowany jako licencja dostępowa dla użytkownika.

Nie oznacza to że każdy użytkownik będzie miał uprawnienia do konta bankowego czy kasy firmy. Decydują o tym inne uprawnienia, które nadasz  swoim użytkownikom w konfiguracji programu.

Podsumowując:

moduł dostępowy  Kasa / Bank = liczbie wszystkich użytkowników programu

Uwaga: w wersji online liczba modułów Kasa / Bank jest liczona tak samo z tym, że moduł jest udostępniany bezpłatnie, dlatego nie dodajesz go do koszyka.

 

Przykład 1: ( dla jednego użytkownik programu )


Załóżmy, że ta sama osoba w firmie wystawia faktury i prowadzi Księgę Podatkową.

Potrzebujemy:

dla jednego użytkownika, 1 licencji dostępowej - Kasa / Bank
1 licencji – Faktury
1 licencji – Księga Podatkowa

 

Przykład 2: ( dla dwóch użytkowników )


Pierwsza osoba w firmie wystawia faktury a druga osoba prowadzi Księgę Podatkową.

Potrzebujemy:

dla dwóch użytkowników, 2 licencji dostępowych - Kasa / Bank ( dwa równoczesne dostępy )
1 licencji – Faktury ( dla pierwszej osoby )
1 licencji – Księga Podatkowa ( dla drugiej osoby )

 

Przykład 3: ( inny wariant dla dwóch użytkowników )


Pierwsza osoba w firmie wystawia faktury a druga osoba prowadzi Księgę Handlową i Kadry Płace.

Potrzebujemy:


dla dwóch użytkowników, 2 licencji dostępowych - Kasa / Bank ( dwa równoczesne dostępy )
1 licencji – Faktury ( dla pierwszej osoby )
1 licencji – Księga Handlowa ( dla drugiej osoby )
1 licencji – Kadry i Płace ( dla drugiej osoby )

 

Przykład 4: ( dla trzech użytkowników )


Pierwsza osoba w firmie wystawia faktury. Druga osoba prowadzi Księgę Handlową. Trzecia osoba prowadzi Kadry Płace.

Potrzebujemy:


dla trzech użytkowników, 3 licencji dostępowych - Kasa / Bank ( trzy równoczesne dostępy )
1 licencji – Faktury ( dla pierwszej osoby )
1 licencji – Księga Handlowa ( dla drugiej osoby )
1 licencji – Kadry i Płace ( dla trzeciej osoby )

 

Przykład 5: ( dla ośmiu użytkowników )


Sześciu sprzedawców w firmie wystawia faktury. 
Księgowa, jako "siódma" osoba prowadzi Księgę Handlową.
Kadrowa, jako "ósma" osoba prowadzi Kadry Płace.

Potrzebujemy:

dla ośmiu użytkowników, 8 licencji - Kasa / Bank ( osiem równoczesnych dostępów )
6 licencji – Faktury ( dla sześciu sprzedawców )
1 licencji – Księga Handlowa ( dla Księgowej )
1 licencji – Kadry i Płace ( dla Kadrowej )

jeżeli w firmie ta sama osoba pełniłaby jednocześnie funkcję Księgowej i Kadrowej to mielibyśmy 7 użytkowników, czyli potrzebowalibyśmy o jedna licencję dostępową mniej. Tak jak w poniższej specyfikacji:

dla siedmiu użytkowników, 7 licencji - Kasa / Bank ( siedem równoczesnych dostępów )
6 licencji – Faktury ( dla sześciu sprzedawców )
1 licencji – Księga Handlowa ( dla użytkownika "Księgowa i Kadrowa" )
1 licencji – Kadry i Płace ( dla użytkownika "Księgowa i Kadrowa" )

W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z nami.
Nasi konsultanci pomogą obliczyć odpowiednią liczbę licencji i przygotują ofertę.

tel.: 713 073 073

mail: bok@optima-sklep.pl

www: uniwers.com

* pracujemy Pon - Pt od 8:00 do 16:00

pixel