Dodaj produkty podając kody
Jak obliczyć liczbę potrzebnych licencji w Twojej firmie?
Jak obliczyć liczbę potrzebnych licencji w Twojej firmie?
W pierwszej kolejności należy policzyć ile osób jednocześnie będzie pracować w programie.
Jeżeli będzie to jedna osoba potrzebujemy jednego modułu dostępowego Kasa/Bank, jeżeli będą to dwie osoby potrzebujemy dwóch modułów dostępowych Kasa/Bank, jeżeli będą to trzy osoby potrzebujemy trzech modułów dostępowych Kasa/Bank itd.
Moduł Kasa/Bank jest traktowany jako licencja dostępowa dla użytkownika.
Nie oznacza to że każdy użytkownik będzie miał uprawnienia do konta bankowego czy kasy firmy. Decydują o tym inne uprawnienia, które nadasz swoim użytkownikom w konfiguracji programu.
Podsumowując:
moduł dostępowy Kasa / Bank = liczbie wszystkich użytkowników programu
Uwaga: w wersji online liczba modułów Kasa / Bank jest liczona tak samo z tym, że moduł jest udostępniany bezpłatnie, dlatego nie dodajesz go do koszyka.
Przykład 1: ( dla jednego użytkownik programu )
Załóżmy, że ta sama osoba w firmie wystawia faktury i prowadzi Księgę Podatkową.
Potrzebujemy:
dla jednego użytkownika, 1 licencji dostępowej - Kasa / Bank
1 licencji – Faktury
1 licencji – Księga Podatkowa
Przykład 2: ( dla dwóch użytkowników )
Pierwsza osoba w firmie wystawia faktury a druga osoba prowadzi Księgę Podatkową.
Potrzebujemy:
dla dwóch użytkowników, 2 licencji dostępowych - Kasa / Bank ( dwa równoczesne dostępy )
1 licencji – Faktury ( dla pierwszej osoby )
1 licencji – Księga Podatkowa ( dla drugiej osoby )
Przykład 3: ( inny wariant dla dwóch użytkowników )
Pierwsza osoba w firmie wystawia faktury a druga osoba prowadzi Księgę Handlową i Kadry Płace.
Potrzebujemy:
dla dwóch użytkowników, 2 licencji dostępowych - Kasa / Bank ( dwa równoczesne dostępy )
1 licencji – Faktury ( dla pierwszej osoby )
1 licencji – Księga Handlowa ( dla drugiej osoby )
1 licencji – Kadry i Płace ( dla drugiej osoby )
Przykład 4: ( dla trzech użytkowników )
Pierwsza osoba w firmie wystawia faktury. Druga osoba prowadzi Księgę Handlową. Trzecia osoba prowadzi Kadry Płace.
Potrzebujemy:
dla trzech użytkowników, 3 licencji dostępowych - Kasa / Bank ( trzy równoczesne dostępy )
1 licencji – Faktury ( dla pierwszej osoby )
1 licencji – Księga Handlowa ( dla drugiej osoby )
1 licencji – Kadry i Płace ( dla trzeciej osoby )
Przykład 5: ( dla ośmiu użytkowników )
Sześciu sprzedawców w firmie wystawia faktury.
Księgowa, jako "siódma" osoba prowadzi Księgę Handlową.
Kadrowa, jako "ósma" osoba prowadzi Kadry Płace.
Potrzebujemy:
dla ośmiu użytkowników, 8 licencji - Kasa / Bank ( osiem równoczesnych dostępów )
6 licencji – Faktury ( dla sześciu sprzedawców )
1 licencji – Księga Handlowa ( dla Księgowej )
1 licencji – Kadry i Płace ( dla Kadrowej )
jeżeli w firmie ta sama osoba pełniłaby jednocześnie funkcję Księgowej i Kadrowej to mielibyśmy 7 użytkowników, czyli potrzebowalibyśmy o jedna licencję dostępową mniej. Tak jak w poniższej specyfikacji:
dla siedmiu użytkowników, 7 licencji - Kasa / Bank ( siedem równoczesnych dostępów )
6 licencji – Faktury ( dla sześciu sprzedawców )
1 licencji – Księga Handlowa ( dla użytkownika "Księgowa i Kadrowa" )
1 licencji – Kadry i Płace ( dla użytkownika "Księgowa i Kadrowa" )
W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z nami.
Nasi konsultanci pomogą obliczyć odpowiednią liczbę licencji i przygotują ofertę.
tel.: 713 073 073
mail: bok@optima-sklep.pl
www: uniwers.com
* pracujemy Pon - Pt od 8:00 do 16:00