Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

FAQ

1. Sposób i czas realizacji zamówienia

Zamówienie w Comarch-optima-sklep.pl realizowane jest do 3 dni roboczych od zaksięgowania płatności na wskazany w Formularzu Zamówienia adres mailowy. Do złożenia zamówienia w Sklepie wymagana jest rejestracja w Sklepie oraz podanie danych firmy.

2. W jaki sposób zostanie zrealizowane moje zamówienie?

Comarch-optima-sklep.pl realizuje zamówienia dla Nowych Klientów na oprogramowanie: Comarch ERP Optima, Comarch EPR XT, Comarch IBARD, Comarch Szkolenia. Aktywacje i  dla Comarch ERP Optima wysyłane są w formie wirtualnego klucza wraz z indywidualnym numerem Klienta (ID Comarch) i kodem PIN. Natomiast w przypadku Comarch ERP XT oraz Comarch IBARD dostarczane są w formie kodu aktywacyjnego na wskazany w zamówieniu adres mailowy.

3. Czy możliwy jest zwrot zamówienia?

Comarch realizuje sprzedaż tylko do działalności gospodarczych, w związku z czym nie obowiązują przepisy prawa zakupów konsumenckich. Zgodnie z Regulaminem Sklepu istnieje tylko możliwość zwrotu wadliwego towaru. Wady towaru należy opisać w zgłoszeniu reklamacyjnym. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Sprzedającego. O rozstrzygnięciu reklamacji Kupujący zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej, jeżeli wcześniej wyraził zgodę na przesyłanie dokumentów drogą elektroniczną.

4. Jakie są dostępne sposoby płatności?

Płatności można dokonać na dwa sposoby: w postaci przelewu z góry na rachunek bankowy lub szybkiej płatności online (Dotpay). Płatności w systemie Dotpay są realizowane w czasie rzeczywistym, co oznacza, że środki od razu wpływają na konto Sprzedającego.

5. W jaki sposób otrzymam fakturę?

W momencie wygenerowania zamówienia Klient otrzymuje fakturę zaliczkową, a po realizacji zamówienia fakturę VAT. Faktura VAT wystawiana jest zgodnie z informacjami podanymi podczas rejestracji konta w Sklepie Comarch. Faktura po wystawieniu zostaje przesłana w formie elektronicznej do Klienta (na adres mailowy podany podczas rejestracji i widoczny w Profilu Klienta).

6. Gdzie zamówić aktualizację?

Aktualizację oprogramowania można zamówić w UNIWERS.COM Autoryzowany Partner Comarch. Kontakt dostępny jest na stronie: uniwers.com/kontakt/

7. Gdzie zamówić oprogramowanie w chmurze?

Zakupu oprogramowania  Comarch ERP Optima w chmurze ( tj. w wersji online ) oraz Comarch ERP XT można dokonać za pośrednictwem strony Comarch-optima-sklep.pl tak samo jak przy zamówieniu wersji stacjonarnej

8. Czy nabywam licencje oprogramowania w wersji stacjonarnej dożywotnie?

Tak. Licencje Comarch ERP Optima w wersji stacjonarnej objęte są roczną gwarancją producenta, zwaną Asystą. Asysta obejmuje m.in: prawo do wszystkich aktualizacji oprogramowania; prawo do korzystania z pomocy specjalistów Comarch w zakresie funkcjonalności systemu.

9. Jaki jest koszt przedłużenia gwarancji Comarch ERP Optima w wersji stacjonarnej?

Koszt przedłużenia gwarancji uzależniony jest odpowiednio od terminu złożenia zamówienia:

  1. 20% Wartości Oprogramowania, jeżeli Klient złoży zamówienie przed upływem gwarancji (upgrade terminowy);

  2. 30% Wartości Oprogramowania, jeżeli Klient złoży zamówienie najpóźniej w ciągu 30 dni od dnia upływu okresu gwarancji (upgrade otwarty 30%);

  3. 40% Wartości Oprogramowania, jeżeli Klient złoży zamówienie później niż w ciągu 30 dni od dnia upływu okresu gwarancji (upgrade otwarty 40%).

Nasz dział handlowy przypomni Państwu z miesięcznym wyprzedzeniem o możliwości przedłużenia gwarancji. Przedłużenie gwarancji nie jest obowiązkowe.

10. Zamówienie zostało opłacone ale nie otrzymałem linku aktywacyjnego?

W takiej sytuacji należy sprawdzić folder SPAM na skrzynce mailowej, gdzie mógł trafić mail o statusie zamówienia lub zawierający informacje o aktywacji zakupionego programu. Jeśli nie będzie tam maila, należy skontaktować się z nami ( sklep@comarch-optima-sklep.pl ).

11. Co w sytuacji, gdy mam informację o przyjęciu/realizacji zamówienia, ale nie mam dostępów?

W takiej sytuacji należy sprawdzić skrzynkę mailową oraz folder SPAM. Na skrzynce mailowej powinny być dwa maile. Pierwszy to automatyczny mail ze Sklepu Comarch zawierający potwierdzenie realizacji zamówienia. Drugi mail od pracownika UNIWERS.COM Autoryzowany Partner COMARCH, (wysłany z imiennego adresu) będzie zawierał dane dostępowe.

W przypadku produktu Comarch ERP Optima aktywacje i wysyłane są w formie wirtualnego klucza wraz z indywidualnym numerem Klienta i kodem PIN uprawniającym do korzystania z asysty technicznej Comarch. Natomiast w przypadku Comarch ERP XT oraz Comarch IBARD aktywacje i prolongaty dostarczane są w formie kodu aktywacyjnego.

12. Czy możliwe jest anulowanie zamówienia?

Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko w dwóch przypadkach: jeśli nie zostało ono opłacone lub jeśli Klient nie otrzymał jeszcze informacji o realizacji zamówienia.

13. W jaki sposób realizowane są kolejne zamówienia i rozszerzenia posiadanych programów?

Jeśli Klient posiada oprogramowanie Comarch, to do istniejącej instalacji, po złożeniu Zamówienia zostaje wgrany do klucza wirtualnego (który już Klient posiada) wybrany moduł. Aby licencja była widoczna należy zresetować/usunąć pierwotny klucz oprogramowania, postępując zgodnie z poniższą instrukcją:

Należy prawym przyciskiem myszy na ikonie Menadżera Kluczy --> wybrać Pokaż Konfiguracje --> wskazać klucz --> nacisnąć ikonę Kosz. Następnie nacisnąć ikonę Plusa i wprowadzić dane otrzymane z maila aktywacyjnego.

14. Realizacja Zamówienia na produkt Comarch OCR

Zakupu produktu Comarch OCR w Sklepie można dokonać tylko pierwszy raz (na start) później należy opłacać comiesięczny abonament. Nieopłacenie abonamentu jest równoznaczne z zablokowaniem dostępu do usługi. Składając zamówienie na Comarch OCR prosimy podawać dane firmy podstawowej, czyli takiej która posiada główną instalację Comarch ERP. OCR jest instalacją serwerową, więc jest przypisywana do numeru klucza licencji systemu ERP. Więcej informacji w Regulamin Comarch OCR.

15. Jak przedłużyć Pakiet Comarch OCR?

Przedłużenie usługi Comarch OCR obydwa się automatycznie bez konieczności składania zamówienia w Sklepie. Następuje to w kolejnym dniu po dacie zakończenia ważności Pakietu.

16. W jaki sposób odbywa się fakturowanie Comarch OCR?

Pierwsza faktura (po złożeniu Zamówienia w Sklepie) jest wystawiana automatycznie po opłaceniu Zamówienia (płatna „z góry”). Kolejna faktura zostanie wystawiona w pierwszym dniu roboczym następnego miesiąca (faktura przelewowa płatna „z dołu”).

Przykład:

  • Zamówienie: 4 lipca 2019 (data ważności: 4 sierpnia 2019); pierwsza faktura, zgodna z datą realizacji Zamówienia;
  • Przedłużenie: 5 sierpnia 2019 (data ważności: 5 września 2019); druga faktura: 2 września 2019
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel